می تواند با دیالیز خون بالا · فشار بیمار
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می تواند با دیالیز خون بالا · فشار بیمار

می توانید با فشار خون بالا دیالیز را بیمار است؟ با توجه به تحقیقات افراد باید فشار خون خود را قبل از آنها را دیالیز کنترل، که می تواند کمک به کاهش خطر مرگ و میر.predialysis و postdialysis سطح توصیه می شود باید <140/90 و 130/80 میلی متر جیوه به ترتیب باشد.

کارشناسان می گویند که فشار خون بالا یکی از علل عمدتا از مرحله نهایی بیماری کلیه، آن است که با افزایش خطر برای هیپرتروفی بطن چپ، بیماری عروق کرونر، عوارض عروق مغزی نارسایی احتقانی قلب و مرگ و میر همراه است. بنابراین برای کنترل سطح فشار خون برای درمان بیماری های کلیوی بسیار مهم است.

معمولا، پزشکان داروهای ضد فشار خون برای کنترل فشار خون اشاره، اما نشانی از آن را می توانید به خوبی نمی تواند کنترل شود. اگر شما مواد مخدر را بیش از حد که ممکن است به کاهش فشار خون منجر شود، آن را نیز به خطر ابتلا به عارضه افزایش می دهد. پس راه بهتر است برای پیدا کردن بعضی از راه های دیگر به جای دیالیز. خوشبختانه، پزشکان مجموعه ای از درمان های منحصر به فرد بر اساس گیاهان دارویی سنتی چینی طب اختراع، آنها می توانند این بیماری را از ریشه آن را درمان کند. طب میکرو چینی Osmotherapy یکی از روش های درمانی نماینده آنها است، آن را به طور گسترده ای در درمان بیماری های کلیوی استفاده شده است.

طب میکرو چینی Osmotherapy یک نوع خارجی است، با بزرگ رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و ضد ترومبوز، می تواند به بافت کلیه ها آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده را از آسیب بیشتر، در نتیجه به بهبود کلیه تابع. با این بیماری به خوبی می رود، تمام عوارض آن را با آن ناپدید خواهد شد، بنابراین مردم می توانند به جلوگیری از دیالیز و یا کاهش بار آن است. برای افرادی که در مراحل اولیه این بیماری هستند، آنها می توانند فرصت آن را معکوس داشته باشد.

در یک کلام، برای افراد مبتلا به فشار خون بالا، آنها نیاز به کنترل آن قبل از دیالیز را، و یا راه دیگری برای درمان بیماری های کلیوی است که میکرو چینی Osmotherapy پزشکی. برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفا به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید. 





:: برچسب‌ها: درمان نارسایی کلیه، دیالیز، بیماری کلیه با فشار خون بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: